VI Colònies de Karate Tradicional Cambrils 2011

Dissabte 25 de juny hem sortit de la Seu d’Urgell sobre les 9:15h del matí, hem arribat a les 12:15 a la casa “La Marinada” de Cambrils.

Tots just arribar hem repartit les habitacions i he dinat. Després de dinar hem acabat de desfer les maletes, hem inspeccionat la casa i a les 15:30h hem fet el nostre primer entrenament de Karate, en un espai molt agradable i fresc.

Amb la feina feta hem gaudit de la Piscina una bona estona, després a la dutxa i sopar.

Les activitats de nit les fem a la platja.

Diumenge 26. Hem començat el dia anant a còrrer amb els més grans, per la platja amb la frescor de la marinada. De luxe !!

A les 8:15 hem aixecat a la resta, hem arreglat habitacions, esmorzat (molt bé per cert, amb croisants de xocolata recent fets).

A les 10:00 repàs a les habitacions, podreu veure del que són capaços amb les fotos, per tant ja sabeu que a casa també ho podran fer. Entrenament de Karate, una bona suadeta per anar a la piscina i després a dinar.

Més tard una mica de descans (pelis, ping pong, consoles etc) i a les 16:00 hem començat les competicions esportives: Futbol, Bàquet, Atletisme a la platja. Com que allà hem acabat ens hem fet un bon bany el qual l’hem rematat a la piscina de la casa.

Finalment, dutxa, sopar i jocs de nit….. total que en quant les orelles han tocat els coixins no hem hagut de dir silenci ni un cop !!!! jejeje estan controlats !!!!

Aneu controlant les presentacions de fotos ja que farem una per dia, el que vol dir que anirem afegint fotos durant el dia

Dilluns 27: comencem el dia amb energia, hem anat a còrrer els més grans, per no perdre el costum. Els altres s’han llevat a les 8:30 i a les 9:00 esmorzar. Ara a les 10:00 revisió habitacions i entrenament, piscina, dinar i excursió en barco !!!! uff dia complet, anem amb força !!!!!.

L’excusió en barco ha estat sencillament espectacular !!! ens ho hem passat molt bé, hem nedat a alta mar saltant des del barco, han saltat tots !!!! no tenen por de res !!!

Després hem berenat i hem menjat un gelat al centre de Cambrils, ja hem tornat a la casa i anem a sopar.

Ells no saben que de matinada vaig fer-lis unes fotos. jejeje, va caure com soques !!!!

Dimarts 28: Avui rutina de principi, com cada dia, però amb la gran excepció de l’entrenament espectacular a la platja de Cambrils, que us podem dir !!! mireu les fotos !!! impressionants.

De tornada a la casa hem fet les competicions de natació, on ha destacat molt el petit Bernat Mayoral, un crack dins l’aigua.

Per la tarda hem continuar amb les competicions esportives de futbol, bàsquet per acabar refrescant-nos a la piscina.

Després de sopar em fet discoteca juntament amb una escola d’Andorra que han vingut a passar dos dies de colònies. Les nenes estaven súper emocionades.

Dimecres 29: Darrer dia complert, avui després de la rutina del matí enlloc d’entrenar em dut a terme el campionat de Kates de les Colònies, tots han fet un molt bon paper, la Lourdes Quesada ha superat diverses rondes, i em tingut una final excepcional on l’Alba Raya s’ha enfrontat al Gerard Gombau, tots dos fent el mateix kata superior, guanyant l’Alba, però amb una molt bona execució i comportament per part dels dos.

Per la tarda hem fet una gimcana espectacular acabada a la piscina, ha estat unànim la confirmació de l’èxit de l’activitat. Després dutxa i sopar i jocs de nit, acabats en unes històries de pooooor, i amenitzades amb l’aparició del fantasma del llençol blau (jeje no teniem un altre color). Han anat tots a dormir preparats per si hi ha un atac nocturn del fantasma, avui el pijama és el karategi, els més petits són els nostres còmplices i simularem que han desaparegut a les 2:00h de la matinada, i de pas farem un entrenament.

Dijous 30: comença el dia amb “l’atac fantasma blau” a altes hores de la matinada, ja que estem desperts i amb el karategi posat aprofitem per fer un entrenament nocturn. Ha estat força divertit veure com s’aixequen tots i fan la classe. Després els senseis no hem dubtat a atacar amb les pintures i deixar a tots els dormilegues ben marcats… es que !!! no es podia evitar !!!

A les 7:30 uns quants de 10 anys cap amunt han anat a còrrer una estoneta, a les 8:30 la resta s’han aixecat hem esmorzat, fet les maletes i finalment hem entregat els premis i els diplomes de participació. L’Equip groc han estat els clars guanyadors de les competicions. L’Alex Rubio el participant més esportiu i bon company, i l’Ian Lorenzo ha estat el crack de les colònies 2011.

A les 10:45h hem sortit de Cambrls i a les 14:30h tots els nens i nenes han estat lliurats a les seves families més alts, més guapos, més rossos i amb els ulls més blaus.

Han estat unes colònies espectaculars, gràcies a l’equip de la casa de la Marinada !!! i gràcies als participants i monitors… sou els millors !!!

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.