El diumenge 27 de març em pogut gaudir d’una festa del Karate esportiu amb la jornada classificatòria dels 1rs Jocs Escolars de la FAK, una dotzena de nens i nenes de la Seu han participat representant la TKFI i la nostra ciutat.
Han tingut un paper força destacat, quedant classificats molts d’ells per la jornada final que es durà a terme el dia 5 de juny, i fins i tot, han guanyat o han quedat ben classificats en les seves categories.
A més el sensei Raül i el Shihan Joan han estat part de l’equip de jutges, ja que ambdós van assolir la titulació requerida a finals de l’any passat.
